Megújul a magyar MTV megjelenése október elejétől. Az újítások a csatorna szerint a Facebook-generációnak kedveznek leginkább, hiszen a képernyőn feltűnő közösségi címkék és a letisztultabb csomagolás proaktív tévézésre ösztönzi majd a tizen- és huszonéveseket.
Nem csupán az MTV Hungary, de annak testvércsatornái, így többek között a nagy múltú VH-1 is megújult arculattal köszönti október elejétől a nézőket az egész régióban – közölte a tévécsatorna.
Ennek részeként a jól ismert MTV logó mérete is változáson esett át, amelynek köszönhetően kisebb, modernebb lett a kiírás. Az átláthatóságot friss betűtípusok, és letisztult színpaletta segíti, az eddig jól ismert árnyalatok eltűntek, a helyüket új animációk vették át – tették hozzá.
Az MTV Hungary a fiatal korosztály igényeinek megfelelően az egyes sorozatok alatt futó betétdalok címeinek és előadóinak állandó kiírásával tájékoztatta a nézőket, ami az új arculattal egyszerűbb és áttekinthetőbb formát kap – közölte a csatorna.
A teljes régiót érintő változások, azaz a logó méretezése és az új stílus további fontos változásokkal járnak. Októbertől bevezetik az MTV műsorán feltűnő URL-eket és közösségi címkéket, amelyek a Twitteren és Facebookon nevelkedett generáció igényeit kiszolgálva teszik interaktív élménnyé a tévézést – fogalmazott a közlemény.