Rekordmennyiségű, 800 millió személyre szóló címkét gyártott az Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a HP a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázskampányához.
Az itthon Neked is egy Coca-Cola címmel futó kampány Európa-szerte május 1-jén indult és augusztus végéig tart. A 32 európai országában futó kampány célja, hogy a Coca-Cola fogyasztóival közvetlen kapcsolatot alakíthasson ki. A logót a 150 legnépszerűbb utónév, becenév vagy szeretettel kapcsolatos kifejezésre cserélték a palackokon a kampányban részt vevő országokban.

A gyártás során a hagyományos nyomtatási technológiát kombinálták a HP Indigo digitális nyomtatási technológiával, hogy 800 millió kiváló minőségű perszonalizált címke készülhessen a kampányhoz. A HP egy videót is közzétett arról, hogyan készültek a címkék.
A projektet a dalfseni központú holland címkekészítő vállalat, az ESHUIS ügyvezető igazgatója, Peter Overbeek vezette. A Coca-Cola kampányához nyolc címkenyomó céget bíztak meg Európa-szerte, akik összehangolták a 12 HP Indigo digitális nyomdagépen zajló gyártást.
A nyomdagépek 3 hónapon keresztül, napi 24 órájában üzemeltek, így sikerült 800 millió címkét legyártani. Ez rekordmennyiséget jelent a HP Indigo WS6000-es sorozatú digitális nyomdagépek eddigi használatában.
A címke statikus elemeit nyomták ki elsőként hagyományos nyomdatechnikát használva 38 mikronos BOPP szalagcímkére. Ezekre kerültek fel később a nevek, ehhez HP Indigo WS6000 szériájú digitális nyomdagépeket használtak. A tökéletes egység érdekében a projektben résztvevő összes nyomdagép azonos konfigurációval és beállításokkal futott.
Emellett a színkonzisztencia érdekében a HP Indigo megalkotta az egyedi Coca-Cola vörös tintát. Ez a tinta volt a referencia az összes hagyományos és digitális nyomdagép számára a kampány során, továbbá ez lesz a Coca-Cola referenciaszíne a jövőben is.