Plázs MTI 2013. február. 13. 17:49

We Love Balaton - kampány indul a "magyar tenger" népszerűsítésére

We Love Balaton címmel kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a Balaton minőségi produkcióit. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott a Magyar Turizmus (MT) Zrt. is.

Ezt az egyik ötletgazda, Lobenwein Norbert, a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője jelentette be az MT Zrt. szerdai szakmai prezentációján, Balatonalmádiban. 

Elmondta: a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amelynek tagjai - elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai és turisztikai szakemberek - a We Love Balaton "nagyköveteiként" feltérképezzék a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. 

A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen. 

A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsoló MT Zrt. a nyári, belföldi, vízparti kampányában már fel is használja a "We Love Balaton" bázisát.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.