Még többet akar tudni a Balatonról? Eddig is rajongó volt, de még a tóból sosem elég? Hamarosan kattinthat.
Az Európa legjobbjának választott Balaton Sound fesztivál főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői új projektet indítanak. A We Love Balaton című, nagyszabású kampány keretében számos kategóriában a Balaton régió minőségi produkcióit gyűjtik csokorba. Az ötletgazda Fülöp Zoltán - Lobenwein Norbert páros célja, hogy a hazai és külföldi turisták számára a Balaton nívós és minőségi produktumait mutassák be. Egy hosszú távú program részeként feladatuknak tekintik, hogy újabb produkciók születését ösztönözzék és meghosszabbítsák a balatoni szezont. A kezdeményezéshez a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerként kapcsolódott.
A kampány első lépéseként a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy hiteles testületet hívjanak életre, amely tagjai – elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai- és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton nagyköveteiként térképezik fel a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett induló telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen, egész évben. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott Magyar Turizmus Zrt. a nyári kampányában is felhasználja a We Love Balaton bázisát.
"Az elmúlt években egyre többször találkoztunk olyan, színvonalas balatoni kezdeményezésekkel, amilyenekbe azelőtt csak elvétve botlottunk. A felsorolt intézmények szervezői-vezetői többször kerestek már meg bennünket az elmúlt években azzal, hogy a Balaton legfontosabb turisztikai eseményének számító fesztiválunkhoz, a Balaton Soundhoz kapcsolódva valamilyen formában nagyobb publicitáshoz juthassanak. Mi ennél többet szeretnénk. A célunk az, hogy a Balaton “legjobbjait” egy közös ernyő alatt egyre ismertebbé és erősebbé tegyük, az ő példájuk alapján pedig minél több, hozzájuk hasonlóan színvonalas, új vállalkozás születését ösztönözzük. A mi feladatunk elsősorban az, hogy minél nagyobb publicitást biztosítsunk a partnereink számára, mindezt díjmentesen. Célunk, hogy ha bárki kimondja a Balaton nevét, jusson eszébe egy szerethető, izgalmas és egyedülálló hely" - fogalmazta meg céljait az alapító, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, valamint Száraz István, a We Love Budapest portál vezetője.