2013. február. 12. 15:24 MTI Utolsó frissítés: 2013. február. 12. 15:07 Plázs

Bunkósággal hódít egy hotel

Bosszantják a vendégeket, összekeverik a rendeléseket, és még egy patkányt is ráeresztenek a sajtokra és süteményekre egy brit hotelben, mégis nagyon sikeresek.

Sikeresen működik az a brit szálloda, ahol a személyzet szándékosan pokrócként viszonyul a vendégekhez és meglehetősen gorombán bánik velük, ám emiatt a világ talán legvidámabb szállójával szolgál.

A Weymouthban lévő Richmoor Hotel tulajdonosnője, Lorraine Godwin természetesen a Waczak szálló (Fawlty Towers) című brit vígjátéksorozatból vette az ötletet. A személyzet igyekszik minél hűbben igazodni az eredetihez annak másolásában. Godwin fia alakítja Manuelt, az angolul alig tudó spanyol pincért, akivel mostohán bánik mostohája, nevezetesen a nő élettársa, gyakran csépeli - ám csak viccből.

A játék interaktív, a személyzet bevonja a vendégeket, akiknek nemigen vannak normális elvárásai a kiszolgálást illetően, mivel tudják hova mentek "vendégségbe", sőt, éppen azért mentek oda. Nem csalódnak. Rendeléseiket rendre összekeverik, a menedzser - a tulajdonosnő párja - állandóan beleköt a vendégekbe, bosszantja őket, ám nem bánják ezt, sőt, kifejezetten igénylik és szeretik.

Az estek fénypontja a patkány, amely Manuelé, és amely sajtok és sütemények közül bukkan elő. A patkány nem igazi, a női sikolyok viszont igen - adta hírül a brit Metro újság.

A brit hotel nem az egyetlen, amelyik negatívumokkal igyekszik felhívni magára a figyelmet. Egy amszterdami szálloda a világ legrosszabjaként hirdeti magát. Ők arra büszkék, hogy már negyven éve okoznak csalódást a turistáknak. Náluk annak is örülnünk kell, ha az ajtó zárható, vagy ha nem döglik be a lift, a szobák komfortfokozatát pedig egy rosszabb börtönéhez hasonlítják.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.