Öt magyar divattervező kapott lehetőséget arra, hogy Párizsban bemutassa őszi-téli kollekcióját a Who's Next szakkiállításon. A tervezőket támogató Nemzeti Külgazdasági Hivatal szerint óriási volt a siker.
Öt magyar divattervező kapott lehetőséget a párizsi szakmai zsűritől, hogy bemutatkozhasson januárban a Párizsban megrendezett Who’s Next szakkiállítás MR. Brown szekcióján 2013-2014-es őszi/téli kollekciójával.
A Nemzeti Külgazdasági Hivatal szerint az öt márkát annak ellenére övezte nagy érdeklődés, hogy ez volt első párizsi megjelenésük. A bemutatott márkák a kiállítás előválogatáson alapuló szakmai lapjaiban, portáljain is kiemelt helyet kaptak, egy márka pedig a kiállítás válogatott termékeinek szekciójába is bekerült.
"Ezen megjelenések jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy a magyar márkák felkelthessék a nemzetközi szakma figyelmét. A magyar stand a különböző stílust képviselő kollekcióknak köszönhetően feltűnő változatosságával vonzotta a látogatókat. A négynapos kiállítás alatt a tervezők több konkrét ajánlatot is kaptak" - olvasható a HITA közleményében.
Tomcsányi Dóri kollekciójának darabjai sok kézimunkával készültek magas minőségű, egyedi anyagok felhasználásával azoknak a nőknek, akik értékelik az egyszerű eleganciát, ugyanakkor igénylik a frissességet és az ötletességet. A kézzel festett selyemruhák és a farmerek mellett beköszönnek a mintás kézi kötött pulóverek és a különleges csillogású kézi szövésű selyemből készült darabok, élénk, puha kasmír és gyapjú kabátok, kalapok és táskák.
Káldy Júlia 2012-ben alapította meg a JULIAKALDY márkát. A magyar standon egyedüli cipő és táska tervezőként debütált Construct elnevezésű kollekciójával. Termékei magas minőségű, luxus darabok, amelyek a párizsi közönség tetszését is elnyerték. Kiemelkedően magas volt az ázsiai (japán, kínai, indonéz) érdeklődők száma.
A 2011-ben megalakult KELE Clothing fő inspirációja a természet mellett az erdei élet volt, amely a tradicionális erdész és vadászmotívumok megjelenésén érhető tetten.
A MEI KAWA férfi és unisex öltözékei olyan praktikus, variálható ötvözetet képviselnek, ahol a szigorúbb, férfias struktúrákat a nőies könnyedség, játékosság egészíti ki. A márkát letisztult, minimalista vonalvezetés jellemzi, amelyet skandináv és ázsiai irányvonalak határoznak meg. A vásáron bemutatott új kollekció a LUSTRE OF ANTHRACITE nevet kapta, mely a régi idők munkásosztályának viseletéből nyerte inspirációját.
Az Urban Legend elsődlegesen városi biciklistákra specializálódott márka legújabb kollekciója minden részletében a funkcionalitásra kialakított részletekkel, kimagasló minőségű technikai anyagokból készült vízhatlan, lélegző, fényvisszaverő részletekkel gazdagított darabjaival tűnt ki a megjelent márkák között.