Utoljára az Igazából szerelemben láttunk ilyen megható jeleneteket a valóságból. A Coca-Cola szívbemarkoló reklámot készített.
Boldog emberek, jó termék. A reklámszakma csak picit szofisztikáltabb ennél, mindenesetre a Coca-Cola beletrafált. Egy hete készült el a legújabb italklip, amiben egy pillanatra sem jelenik meg a barna szomjoltó. A biztonsági kamerák felvételeit használták fel, azonban az archívból azokat keresték ki, melyek a világ szép oldalát mutatják be: csókot lopó srácot, liftet bitorló szerelmespárt, barátját lerohanó és összevissza ölelő férfit, és más sok-sok szívhez szóló jelenetet. Eddig több mint 3 millióan voltak kíváncsiak a hétköznapi csodás pillanatokra.
Ilyen könnyfakasztó képsorozatot az Igazából szerelem című karácsonyi filmben láttunk tán utoljára – 2003-ban és azóta minden évben kötelezően. Ott a reptéri találkozásokra építették a szeretetkoncepciót.