Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió...
Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió forintot) kereső válaszadók saját bevallásuk szerint a minőséget, az esztétikumot és az eredetiséget tartják a legfontosabb erényeknek, a terméken lévő márkajelzés egyre kevésbé számít.
Az anyagi körülményeihez képest fiatal - átlagosan 45 éves - csoport persze csak részben okozott meglepetést, hiszen az olyan klasszikus prémiummárkákat, mint az Apple, a Sony, a BMW, a Porsche, a Lexus, a Chanel, vagy a Ralph Lauren azért megemlítették a legjobbak között. Érdekesség, hogy a listában olyanok is helyet kaptak, mint az Ikea, a Target, vagy a Gap, kimaradtak ellenben olyanok, mint a Cadillac, a Gucci, a Louis Vuitton, az Armani és a Versace.
Hogy mi következik ebből? A burzsujblog cikkéből minden kiderül, kattintson!