Farmer és szabadidő ruházatban aránylag nehéz újat mondani, hát még évente többször, de a Wranger Blue Bell márkájának...
Farmer és szabadidő ruházatban aránylag nehéz újat mondani, hát még évente többször, de a Wranger Blue Bell márkájának most sikerült felhívnia magára a figyelmet a 2010-es tavaszi-nyári kampánnyal. Bár a kollekció is remek, a valódi érdekességet más jelenti. A jó ízlésű néző figyelmét már az első pillanatban megragadja a kampány főszereplője, akit Tony Ward személyesít meg, átütő karizmával.
Wardot "veterán" modellként jellemzik, ami körülbelül ugyanaz a kategória, mint amikor az átlagos testalkatú nőket plus size-ként adja el a divatipar. Bár Ward valóban 47 éves, de ez az öregtől igen távol áll normális viszonyok között, másrészt semmi jelentősége. Persze ettől függetlenül rendkívül dicséretes és üdvözlendő, hogy egy ilyen vénembernek is munkát adnak még, hálásak vagyunk érte.
A kampány másik fontos része az a webes fejlesztés, amely a vicces nevű Kokokaka cégnek köszönhető. A hivatalos Blue Bell címen elérhető oldalon a felhasználók az egerükkel mozgathatják és vetkőztethetik Wardot - remek játék, érdemes kipróbálni, kattintson ide, ha kíváncsi!
A kollekciót és a hozzá tartozó weboldalt a Wrangler természetesen a Petrovsky & Ramone néven ismert fotóspáros remek képeivel és egy youtube-on is elérhető videóval is támogatja, semmi nem hiányzik a tökéletes élményhez.