Az MT Zrt.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/e13cb029-f210-4d78-a255-c637a001f048.jpg)
Az MT Zrt. nem titkolt célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse hazánk turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, melyen vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű "országimázs-filmeket" vár majd a Társaság.
Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi vezetője a kezdeményezéssel kapcsolatban elmondta, hogy "2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38%-át az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői ezt figyelembe véve, a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazni vágyó közönséget. A YouTube-on ingyenesen létrehozható márkázott csatorna a Magyar Turizmus Zrt.-nek is kitűnő lehetőséget biztosít a közösségi weben való megjelenésre. Az ilyen kezdeményezések jól illeszkednek abba a globális trendbe, miszerint az utasok egyre inkább saját maguk foglalják utazásaikat az interneten fellelhető vélemények, információk alapján."
MT Zrt.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)