A Schobert Norbi és Rubint Réka szaúdi nagykövetségen tett látogatásán készült, nagy port kavart fotó a fitneszguru szerint csak marketingfogás volt - írja bejegyzésében a Magyar Citrom blog.
"Gondolkodtam rajta, hogyan lehetne berobbantani a köztudatba az új diétát, ami bebizonyítja, hogy nem a kalória a fontos. Első lépés: Fel kell kavarni a port és az oldal iránt az érdeklődést!" - idézi a Magyar Citrom blog Shobert Norbi Facebook-bejegyzését. "...tudtam, hogy a címlapokhoz csak el kell tűntetni a bejegyzést, de fent kell hagyni az albumokban, hogy gyorsan lementhessék. Azonnal bekajálta a Velvet, a Bors és a többiek" - olvasható a posztban.
"Egy könnyed nyári ruha megtriplázta az oldalunk látogatottságát, sőt a kényszeres szereplési lehetőség azonnal előhozta a protokoll szakértőket is" - tette hozzá az ominózus fotóról a Norbi Update atyja, aki szerint a magas látogatottságot használják fel.
"Eljött a pillanat és feltettem a Parasztdiéta felhívást, hogy az embereket a megszokott magyaros étkeik mellett rávegyem napi 30 perc edzésre és az Update1 kenyér kipróbálására. Máskor ezt a posztot kb. ezren lájkolják és 30 ezren olvassák. Mi történt most? 22 ezer lájk, 1315 megosztás, majdnem ezer komment ( ez önmagában egy 400 oldalas könyv kinyomtatva), több mint 417 ezer ember olvasta el az új diétámat!!!!" - tette hozzá.
A Magyar Citrom blog bejegyzése és Schobert Norbi posztja itt olvasható.