Bár az idei UEFA Bajnokok Ligája lassan a végéhez közeleg, az esemény fő támogatója, a Heineken a napokban publikált egy különleges alkalmazást iPhone-ra és Facebook-ra - olvasható az Addict blogon.
Egy idei kutatásból kiderült, hogy az okostelefont használók 86 százaléka használja mobilját tévézés közben. Ez épp elég nagy szám volt ahhoz, hogy a sörmárka reklámot lásson benne és befurakodjon a készülékekbe. Persze ehhez az is kell, hogy szórakoztató és a meccsnézők számára releváns tartalom legyen a kijelzőn.
A Star Player pont ilyen. A különleges alkalmazás össze van kötve az élő BL-es meccsekkel, így folyamatosan valós kérdéseket tesz fel a játékosoknak. Ha például szabadrúgáshoz készülődnek a pályán, lehetőség van megtippelni, hogy gól lesz-e belőle vagy sem. Minden helyes válaszért extra pontokat és jelvényeket lehet kapni, így részt vesz a felhasználó egy világméretű versenyben - számol be az alkalmazásról az Addict blog.