Svájc egy teljesen más országimázs filmmel rukkolt elő: a kampány fókuszában a városlátogatások állnak, így a vidéket traktorosokkal népszerűsíti.
A film a svájci turisztikai hivatal történetének legdrágább reklámkampányának része, amit a héten indított el a szervezet. A nyári országimázs-kampány célja nem meglepő módon az, hogy minél több turistát csábítson az országba, a költsége 48 millió svájci frank, azaz majdnem tízmilliárd forint. A kampány fókuszában a városlátogatások állnak, a kedves kampányfilm főszereplői Sebi és Paul, a hegyekben élő két paraszt, akik egy élményekkel teli, mókás kis napot töltenek a városban. A filmet megtekintheti a Szívlapát blogon.
Napi merítés
hvg.hu
2011. február. 16. 13:59
Stroke-ot kapott a riporternő élő adásban
Napi merítés
hvg.hu
2010. augusztus. 07. 15:00
Milyen lett volna a Facebook reklámja az 50-es években?
Napi merítés
hvg.hu
2010. november. 06. 11:24
Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja
Napi merítés
hvg.hu
2010. június. 24. 09:40
Magyar bronzérem a Cannes-i reklámfesztiválon
Napi merítés
hvg.hu
2010. július. 05. 17:58
3D-s aszfaltrajzok a Nyugati mellett
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 12. 18:15
Elkészítették az eddigi legnézhetőbb banki reklámfilmet
Napi merítés
hvg.hu
2010. szeptember. 17. 19:45