Bronzérmet nyert a Kun Judit - Deme Dániel kettős a Cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. Közös munkájukat 35 csapat közül a harmadik legjobbnak ítélte a zsűri - olvasható a Szívlapát blogon.
A fiatalok feladata – ahogy a 28 év alatti fiataloknak kiírt Young Lions minden kategóriájában – most is egy 24 órán belül megtervezett társadalmi célú munka volt: a Channel 16 nevű, májusban létrehozott társadalmi célú weboldal és a mögötte álló nemzetközi szervezetek, bloggerek és magánszemélyek számára kellett egy online hirdetést tervezniük, amely növeli a szájt ismertségét és arra buzdítja az embereket, hogy csatlakozzanak ehhez a globális közösséghez - írja a bejegyzés szerzője. Részleteket akar megtudni versenyről? Kíváncsi, hogy melyik csapat nyerte a versenyt? Látogasson el a Szívlapát blogra.