Magyarországon az okostelefonok száma eléri az 500 ezret, ami nem túl sok a hazai mobilfelhasználók számához képest, mivel 2010 decemberében ez a szám meghaladta a 11 milliót. Ezért nem szabad csak az okostelefonokra koncentrálni.
Az okostelefonokkal rengeteget foglalkozik a média, ami könnyen hamis képet alakíthat ki. Az okostelefonok aránya még az Egyesült Államokban is csak valahol 25 százalék körül mozog. Az átalakuló mobilpiacot nem csak az okostelefonok térhódítása jellemzi. Az olcsóbb készülékek között is egyre több képes valamilyen okosságra. Az okos és a teljesen buta telefonok közötti, úgy nevezett "feature phone" kategória óriási potenciális közönséget jelenthet. Nagyon erősen leszűkítik tehát saját lehetőségeiket a kizárólag csak okostelefonokra koncentráló kiadók - írja a médiablogger. A teljes bejegyzést elolvashatja a Médiablogon.
Napi merítés
hvg.hu
2010. december. 11. 11:31
A médiának alkalmazkodnia kellene a Google lépéséhez
Napi merítés
hvg.hu
2010. december. 01. 13:15
Elérkezett az érintőképernyős média kora
Itthon
hvg.hu
2010. december. 28. 09:25
Botrány a rádióban: újabb újságíró hallgatott el
Napi merítés
hvg.hu
2011. január. 20. 17:21
Lenne értelme indítani egy történetmesélős műsort?
Tech
hvg.hu
2010. december. 29. 14:36
Médiablog: 2010 online trendjei
Napi merítés
hvg.hu
2010. december. 14. 10:15
Nem elég, ha egy szerkesztőség jelen van a közösségi weben. Tenni is kell valamit!
Napi merítés
hvg.hu
2011. január. 04. 16:45