A március 15-i rendezvény kampánynyitóként való értelmezésével „elindult” a Fidesz kampánya. A megelőző napokban a párt nyilvánosságra hozta országos listáját, területi listáit, valamint választási programját. Érdemes tehát visszatenkinteni az eddigi Fidesz kampányra - olvasható a 79 nap blogon.
A választások kiírása óta a Fidesz arra törekedett, hogy ne lehessen harcolni ellene. Miközben több párt számára is különösen fontos volt, hogy a kormányzásra készülődő párttal szemben határozza meg magát, a Fidesz nem igazán hagyta, hogy fogást találjanak rajta. Az MSZP nem is annyira saját kampánya miatt, hanem a Fidesz miatt nem tudta mozgósítani szavazóit, a szocialisták támogatottsága lényegében nem mozdult el a kiindulóponthoz képest.
A vizuális igénytelensége miatt sokat bírált „Itt az idő” plakát valódi célja nem az volt, hogy a Fideszt olcsón és ügyetlenül kampányoló pártként láttassa, hanem az, hogy a sok szlogen között egyet se lehessen kiemelni és a párttal szembefordítani. A Fidesz kampánya eddig tökéletes példája volt annak, hogy kell úgy kampányolni, hogy azt lehetőleg minél kevesebben vegyék észre - írja a blog szerzője. A teljes visszatekintéshez látogasson el a 79 nap blogra.