2010. január. 20. 16:40 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. január. 20. 16:31 Napi merítés

Fiatalok, ideje elengedni a szülők kezét!

Az Adrenalin blog egy rendkívül kreatív és szórakoztató reklámkampányt mutat be olvasóinak aktuális bejegyzésében.

Meglepően humoros reklámkampánnyal rukkolt elő Belgium egyik legnagyobb turisztikai irodája, a TMF Travel. A fiatalokat megcélzó tévéspotok kreatív üzenete egyszerű, mégis szórakoztató: szakadj el aputól és anyutól, és fedezd fel a világot! - írja a szakember. A reklámok jól szerkesztettek, a szereplők, zene és a szituációk kitalálása kreatív csapatra vall. Mikor kell elengedni a szülők kezét? Most megtekintheti az Adrenalin blogon.
Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.