Skizofrén marketing és Csepeli téveszméje a blogszféráról
Összefoglaló médiabloggerünk e heti terméséből.
Fizetős „gyorsított” útvonalak az interneten?
„Egyesek – élükön a nagy gerinchálózatokat működető AT&T és BellSouth - az orwelli „mindenki egyenlő, de vannak egyenlőbbek” elvet szeretnék bevezetni az internetes adattovábbításban. „ Tovább.
Skizofrén marketing
„Az internetes marketing újdonsága, varázsa, meggyőző ereje (a lézerbomba-pontosságú célozhatóság mellett) éppen a mérhetőségben rejlik. Akik nem tudják, hogyan mérhetők a világhálós kampányok, azoknak nem sok fogalmuk van az online marketingről. „ Tovább.
Dilemmában a napilapok - Menni, vagy maradni?
„A digitális publikálás hívei szerint véglegesen lemaradnak azok a napilapok, amelyek nem térnek át sürgősen az online üzletre. A makacs számok viszont azt mondják, hogy az egy olvasóra eső árbevétel a nyomtatott lapoknál továbbra is lényegesen magasabb, mint az internetes kiadványoknál. Nehéz okosnak lenni.” Tovább.
Csepeli György találkozása az információs társadalommal
Hogy Csepeli műfajnak hiszi a blogot, nem ismeri a blogoszféra működését, áramlatait, törvényszerűségeit jól mutatja, hogy „odafenn” olyanok döntenek, akik számára az „információs társadalom” elsősorban az óvodai informatikai oktatást, az e-közigazgatást, a (felülről megteremtett) „egységes európai információs teret” és hasonlókat jelenti. Tovább.
Hiányos kampányarchívum
Mindenképpen érdekes volna tehát tudni, mekkora is az internet hatása a kampányban. (A két nagy rivális láthatóan máshogy gondolkodik erről. Vajon mire alapozzák eltérő internetes kampánystratégiájukat?) A lefedettségi adatokon való nyamnyogást értelmetlenné teszi, amikor az országos sajtó - egyre gyakrabban - felkap egy-egy internetről szedett hírt, információt. Tovább.
Itt az első hazai politikai blogbotrány
Hogy Pásztor megnyilvánulása antiszemita volt, vagy csak egyszerűen bunkó, azon majd elrágódnak a szakértők. Akciójával mindenesetre felkerült „a Blogok népszerűségéért” kitüntetés „jelöltjei közé. (Ennek ellenére másoknak nem ajánlanám a módszert.) Tovább.
Blogszemle – széthúzódó mezőny
Miközben a nagy lendülettel tovább nyomul vezető szerepre törekvő Blogter, szép csendben építkezik az inkább kevesebb, de karakteresebb blogok szolgáltatója szerepére törő Blog.hu. Tovább.
A legjobb napilapos blog
A PressThink blogot is jegyző, a digitálist újságírás élharcosai között számon tartott Jay Rosen "mellesleg" a New York University újságírás tanszékén tanít. Most tanítványaival szövetkezve megvizsgálva melyikek a legjobb blogoló (amerikai) napilapok. Tovább.