Ismét az RTL Klub tűzijátéka volt a legnépszerűbb
Bár a konkurens TV2 és a közszolgálati MTV ugyanazt a tűzijátékot közvetítette szombat este, amit az RTL Klub, utóbbi csatornán – akárcsak korábbi alkalmakkor – többen követték az állami ünnepséget lezáró látványosságot.
Augusztus 20-án este kilenctől a televíziót nézők 32 százaléka, azaz a teljes lakosságból 1,25 millió ember nézte az RTL Klub adását, illetve az abban látható tűzijátékot, mialatt a vetélytársa TV2-n ez az arány 1,16 millió nézővel 29,6 százalék, az MTV-n 903 ezer emberrel 22,9 százalék volt.
A kereskedelmi szempontból jobban szem előtt tartott 18-49 év közötti korcsoportban az RTL Klub előnye még nagyobb: 35,2 százalékuk, azaz 542 ezren nézték ezen a csatornán a tűzijátékot, mialatt a TV2 473 ezer fiatal nézőt (ez 30,7 százalék), az MTV pedig 228 ezret (14,8 százalék) vonzott.