A Kirowski tervezte a T-Online netes hirdetéseit
T-Online - Kirowski koprodukció keretében valósult meg a Magyar Telekom márkaváltás a weben - írja a Médiainfo.
A Magyar Telekom Csoport márkaváltásához kapcsolódóan több mint 30 site, alkalmazás illetve webes rendszer arculatát tervezte meg a Kirowski a Magyar Telekom Csoport kommunikációs ágazatának Médiakapcsolatok és webkommunikációs osztálya, valamint a T-Online Marketline-Üzleti Megoldások osztálya megbízásából - írja a Médiainfo.
A vállalatcsoport webes megjelenésének kialakítását több hetes konzultáció előzte meg: az anyavállalat arculati előírásai mellett az elkészült tanulmány megállapításai jelentették az információs architektúra- és arculat-tervezés kiindulópontját.
A Kirowski munkatársai online arculati kézikönyvet is készítettek a konkrét oldaltervek és sablonok mellett, így a T-Com, T-Online, T-Systems, T-Kábel, valamint a váltást 2004-ben elindító T-Mobile cégeket egyesítő Magyar Telekom Csoport webes megjelenése hosszabb távon is egységes és a közös identitásnak megfelelő maradhat - áll az online lap cikkében. A weboldalak kialakítása a Kirowski által készített HTML sablonok és grafikai elemek felhasználásával a T-Online és együttműködő partnereinek feladata volt. A márkaváltással kapcsolatos tudnivalókat külön oldal mutatta be, amelyet teljes egészében a Kirowski készített el.
A márkaváltás részeként a T-Online megbízásából elvégzett feladatok közül kiemelkedik az Internet-vállalat márkaváltását kommunikáló online kampány, melynek tervezése és lebonyolítása szintén a digitális marketing ügynökség feladata volt.