2005. június. 22. 08:43 Utolsó frissítés: 2005. június. 22. 08:48 Média

Megcsappant a tévénézők száma

Százezrekkel apad a tévénézők száma a nyár beköszöntével az országos televíziós csatornáknál. A jó idő és szabadtéri programok még a masszív közönség jelentős részét is képesek elvonni a képernyők elől. A saját gyártású költséges műsorok nagy része szünetel.

Százezrekkel apad a televíziónézők száma a nyár beköszöntével az országos televíziós csatornáknál. Emiatt költséges – sok esetben húzó – műsoraikat szüneteltetik a televíziós társaságok, miközben szórakoztató programokkal és új sorozatokkal igyekeznek mind nagyobb közönséget megtartani - írja a Világgazdaság.

Az AGB Nielsen és az RTL Klub adatai szerint 2004-ben februárhoz képest júniusra (16 és 21 óra között) több mint egymillió fővel csökkent a három országos adó, az RTL Klub, a Tv 2 és az MTV nézőinek száma - teszi hozzá a lap. A legnagyobb különbséget, 1,2 millió főt júliusban mérték.

Az AGB adataiból az is kiderül, hogy szeptembertől már fokozatosan újra emelkedik a nézettség, amely az év utolsó két hónapjában tetőzik. A kereskedelmi adók számára fontos, 18–49 éves korosztályban is jelentős a zsugorodás a nézettség tekintetében az év eleji és végi időszakoz képest; tavaly 3-400 ezerrel kevesebben maradtak a képernyők előtt - írja a lap.

 

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.