A TV2 is megkapta a Superbrand címet
A Superbrand Program keretében másodszor hirdettek győzteseket Magyarországon. A 15 tagú, független marketing- és kommunikációs szakemberekből álló bizottság úgy döntött, a TV2 is Superbrand minősítést kap.
A Nemzetközi Superbrands Szervezet definíciója szerint: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
A TV2 számára az elismerés azt bizonyítja, hogy a 2002-ben megfiatalított márka újrapozícionálása sikeres volt - áll a csatorna közleményében, amely mára Magyarország második legnagyobb médiavállakozása.
Idén 1600 márkanév közül választották ki azt a 400 hazánkban működő, magyar és nemzetközi márkát, amelyek megfelelnek a szervezet által definiált elvárásoknak. A minősítés szakmai körökben aratott sikerét a Magyar Public Relations Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a Magyar Reklámszövetség, valamint a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének támogatása is elősegítette.
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 44 országában működik. A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.
A díjazott márkák teljes listája a november végén megjelenő Superbrands Magyarország 2005 című könyv lapjain olvasható majd, a 2005-ös programot pedig az végi Gála zárja.