2005. április. 01. 16:59 MTI Utolsó frissítés: 2005. április. 01. 17:01 Média

Egységesíti marketingjét a Ringier

A Ringier Kiadói Kft. napilap-portfóliójának marketingigazgatója lett áprilistól Gyapay Péter, a Blikk eddigi marketingigazgatója - tájékoztatott a társaság közleményben.

Az új marketingigazgató a Ringier portfóliójába tartozó másik két napilap - a Mai Nap és a Nemzeti Sport - tevékenységéért is felel, emellett a napilap divízióvezető-helyettesi pozícióját is ellátja - ismerteti a közlemény.

"Az összevonástól a kiadó a marketing hatékonyabb alkalmazását várja" - tudatták közleményükben, megemlítve, "a mostani lépéssel teljessé válik a Ringier tulajdonában lévő napilapok centralizált szervezeti felépítése".

Emlékeztettek arra, hogy a Ringier februárban vonta össze napilapjai értékesítési tevékenységét.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.