2004. április. 05. 14:42 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Média

Kevesebb pénz jut a magyar turizmus marketingjére

Idén a két évvel ezelőtti szint alá csökkentette működési költségét a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.), hogy a marketingkiadásokat kevésbé terhelje a központi költségvetés kiigazítása.

Erre az évre tíz milliárd forintos költségvetést tervezett a részvénytársaság, ebből nyolc milliárd forintot szánt marketingre, két milliárd forintot pedig a működésre. Az MT Rt. igazgatósága elfogadta a csökkentett költségvetést, amely az idei évre 6,1 milliárd forintot irányoz elő marketingtevékenységre és csaknem 1,9 milliárdot a működésre - mondta Galla Gábor, a cég vezérigazgatója.



Tavaly az MT Rt. összesen 9 milliárd forintból gazdálkodott, ebből 7 milliárd forintot marketingre, 2 milliárdot pedig a működési feladatok ellátására fordított. Legdrasztikusabban a kiadványok, kiállítások és hirdetések területén csökkentek a keretösszegek. Erről a területről mintegy 1,2 milliárd forintot vontak el. (MTI)
hvg360 Gyükeri Mercédesz 2025. január. 08. 13:14

Hipóval mosott tojás, tesztek horribilis áron, na meg a rendeleti kormányzás – emlékszik, milyen volt a covid magyar módra?

Magyarország az a hely, ahol az öt éve elkezdődött világjárvány a túlárazott és felesleges beszerzésekről, a kormányzati propagandáról, az oroszok és a kínaiak helyzetbe hozásáról, a parlamenti demokrácia szembeköpéséről és az információk eltitkolásáról szólt. No és persze a nyunyókáról.