Kult life-style.hu 2011. október. 31. 15:29

Néha a kevesebb több. Akkor több legyen? Nem. Kevesebb!

Manapság sok fantáziátlan vízkőoldó reklámot láthatunk - ahonnan az '50-es évek amerikai kervárosainak szorgos...


Manapság sok fantáziátlan vízkőoldó reklámot láthatunk - ahonnan az '50-es évek amerikai kervárosainak szorgos háziasszonyai mosolyognak vissza ránk egy a kórokozókkal megvívott sikeres ütközet után -, amely elgondolkodtat minket, vajon hová lett a reklámok alapvető célja, a figyelemfelkeltés, a megdöbbentés.

Ez a hatás elérhető szellemes righmusokkal, szóviccekkel, fedetlen keblekkel, fedetlen holtestekkel. Mégis talán a legősibb eszközök, amelyek közvetlenül a tudatalattiinkra hatnak, azok a szimbólumok.


Sok-sok hasztalan barangolás után az internet a bigott kreatív-addiktoknak is enyhet nyújt következő plakátsorozattal, amely a minimalista esztétika jegyében fogant és igaz rájuk a Sacha Baron Cohen Brünójának öröbecsű mondása:

Néha a kevesebb több. Akkor több legyen? Nem. Kevesebb!

(forrás: cre-art-blog.hu)

Még több kép itt.
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.