Az előfizetések csökkenésével küszködő streamingszolgáltató a jelszómegosztásokkal szemben is szigorúbban lépne fel.
A jelenleginél alacsonyabb előfizetési díjért, ám hirdetésekkel kínálná még idén a szolgáltatását a Netflix, legalábbis ez is szerepelne az opciók között. A New York Times értesülései szerint a cég azt közölte az alkalmazottaival, hogy az új konstrukciót már 2022 végén bevezetnék.
A Netflixnek az idei első negyedévben 200 ezerrel kevesebb előfizetője lett, ez volt az első csökkenés az elmúlt több mint egy évtizedben, ráadásul úgy becsülik, hogy a második negyedévben további kétmillió előfizetőt veszítenek.
Mindeközben egyre élesebb versenyt folytatnak a nézők kegyeiért a fizetős streamingszolgáltatók, emellett pedig az ukrán–orosz háború is rontja a kilátásaikat. A Netflix mellett ott az HBO online videós szolgáltatása, az HBO Max (2022 elejéig HBO Go), és június közepén rajtol a Disney+. Aki szeretne, az Amazon videós szolgáltatására is előfizethet, és akkor még nem esett szó az Apple TV-ről vagy a YouTube Premiumról, amelyek mind a nézők figyelmére és pénzére ácsingóznak.
Az ukrán háború miatt lejtőre került a Netflix, miközben egyre több konkurens támadja
Egyre élesebb versenyt folytatnak a nézők kegyeiért a fizetős streamingszolgáltatók, miközben az ukrán-orosz háború is rontja a kilátásaikat. Magyarországon a nyelvtudás hiánya is nehezíti szélesebb körű elterjedésüket.
A Netflix azt is tervezi, hogy szigorúbban lép fel a jelszómegosztásokkal szemben, a tervek szerint az év utolsó negyedévében ez is megvalósul, az azonban egyelőre még nem világos, hogy hogyan.
Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: