A szebb napokat látott popzenekar az interneten árulja magát.
A kilencvenes évekbeli europop egyik emblematikus zenekara, a svéd Rednex, az egyslágeres együttesek panteonjának egyik mutogatnivaló példánya 1994-ben jelentette meg Cotton Eye Joe című, a mulatós countryt és a lakossági technót keresztező számát, amivel egy csomó országban – még Nagy-Britanniában is! – a slágerlisták élére került.
Az évtized közepétől aztán gyors tempóban eltűntek a popzene frontvonalából. Utolsó nagylemezük 2009-ben jelent meg. 2012-es albumukat az előzetes kislemezdalok gyenge eladási adatai miatt visszahívta a kiadó. Legutóbbi kislemezük 2016-os.
A zenekart igazából nem is neveznénk zenekarnak, ha nagyon mondani akarunk valamit, akkor inkább helyénvaló a produkció elnevezés, leginkább azért, mert az eredeti tagok egyike sincs már a Rednexben, ami számtalan tagcserén átesett az évek alatt.
Mostanában azzal próbálnak pénzt keresni, hogy az interneten árulják magukat.
2 millió eurót kérnek a Rednexért. Mármint nem egy koncertért természetesen, hanem a zenekarért, úgy ahogy van, cakkompakk.
Ahogy írják, 2 millió euróért a miénk lehet a teljes katalógus, a dalok és a videók, a döntés a jövőbeni felvételekről és turnékról, fellépésekről, a fiókunkban landolhatnak a szerződések, a birtokunkba kerülhet a weboldal és a márkához kapcsolódó összes jog. Minden.
Úgyhogy, hajrá, vegye, vigye, aki akarja.