Továbbra sem mondható sikertörténetnek a Petőfi Rádió átalakítása. Facebook-oldalukat sorra hagyják el a követők.
Többször írtunk a Petőfi Rádió átalakításáról. Május 30-tól a közszolgálati zenei adó megvált egy sor munkatársától, új műsorstruktúrával jelentkezett. A már az utóbbi időben is erősen megkérdőjelezhető zenei kínálatát is alaposan megváltoztatta – nagyon sokak szerint hátrányára. (Itt írtunk erről bővebben.)
Már az első napokban kapott a csatorna hideget-meleget a rajongóktól, nemrég pedig gyakorlatilag a magyar zenei szakma krémje írt közösen aggódó levelet a rádió „lebutítása” miatt.
A lecsúszás pénteken egy újabb állomásához érkezett: a rádió néhány hete még 208 ezernél több rajongóval rendelkező Facebook-közössége erősen megfogyatkozott, és 200 ezer alá süllyedt.
Cikkünk írásakor az utolsó kommentek egy "Te mit tennél, ha egy madár fészket rakna az autódra?" kérdésre érkeztek.
„Bekapcsolnám neki az új Petőfit! Valószínűleg a későbbiekben messziről elkerülné az autómat (is)!!! 😡 #követeljükarégipetőfit #visszaanagyonzenét” – szól az egyik válasz. „Hogy mit tennék, ha egy madár fészket rakna az autómra? Kérném az igazi Petőfit, hogy fejlődjön a zenei ízlésük. (nem ezt, hanem az értéket) :-)” – így a másik.