A Netflix kutatása szerint a Breaking Badből csak kettő, míg az Így jártam anyátokkal-ból nyolc rész kell a függőség eléréséhez.
A Netflix, a világ jelenleg legmeghatározóbb online streaming szolgáltatója iszonyatos mennyiségű adatot gyűjtött össze az elmúlt évekből a nézői szokásokról. Az összegyűjtött adatokból kiderítették, melyik volt az a meghatározó epizód a sorozatokban, amelytől kezdve a szolgáltatás előfizetői rákattantak az adott szériára.
A nyilvánosságra hozott adatok a sorozatok első évadjára vonatkoznak. Kiderült, hogy a Bates Motel vagy a Breaking Bad nagyon hamar beszippantotta nézőit, mindjárt a második résszel. A Mad Ment viszont csak a hatodik, az Így jártam anyátokkal-t pedig a hetedik epizód után kezdték el igazán darálni.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/54aea4c1-e3b8-439a-8416-ddd5f9c285f0.jpg)
Az évadok meghatározó epizódját úgy állapították meg, hogy melyik volt az a rész, amelynek megtekintése után az előfizetők hetven százaléka végig is nézte az évadot.
Korábbi cikkünket az online videószolgáltatások jelenéről és jövőjéről itt olvashatja.