Újra téma a Ryanair budapesti megjelenése a Finanacial Times feltörekvő piaci szerkesztőségi blogjában.
Újra téma a Ryanair budapesti megjelenése a Finanacial Times feltörekvő piaci szerkesztőségi blogjában. A szerzőt is élénken foglalkoztatja, hogy vajon mekkora állami támogatásért cserébe nyit 5 gépes bázist Ferihegyen a messze legnagyobb európai diszkont légitársaság, de választ persze ő sem kapott.
Michael O'Leary, a nagyszájú vezérigazgató az erre vonatkozó kérdésekre feltette a szájzárat, szóvivője pedig csak annyit mondott a FT újságírójának, hogy "az anyjának se árulná el, de még a papjának se."
A cikk idézi Budai Gyula blöffszagú bejelentését arról, hogy gigakártérítést kell fizetnie az államnak a reptér felé a Malév után kiesett forgalom miatt, azonban felhívja a figyelmet arra, hogy semminemű piaci reakció nem volt erre.
Ha egy pillanatig is komolyan gondolná a piac az ezer milliárdos összeget, arra számottevő reakció lett volna. Egy elemző szerint azért nem volt semmi bemozgás, mert egyrészt politikai üzenetnek tartják a befektetők Budai beszólását, másrészt az új érkezők nagyrészt betöltik a Malév helyét, így kérdéses, hogy támad-e egyáltalán kárpótlási kötelezettség.