A Gazpromban is volt nyitottság a Fradi szponzorálására, de az FTC jogászai szerint nem lehet.
„A szponzorokon dolgozunk, a Gazpromon is, de a jogászok szerint nem lehet” – válaszolta Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke egy szurkolói ankéton az új szponzorok érkezését firtató kérdésre.
„Én bevállalnám, mert ha egy cég olyan sok pénzt keres Magyarországon, az a helyi ügyeket segítheti. Volt bennük némi nyitottság, főleg, amikor kiszálltak a BL-ből, a német fociból, de úgy tűnik, ez egyelőre nem megy. A meglévő szponzorokat igyekszünk kiszolgálni minél jobban” – mondta Kubatov a Nemzeti Sport beszámolója szerint.
Áprilisban jelent meg a hazai sajtóban, hogy a Ferencváros új szponzora egy nagy, nemzetközi multi lehet, nem sokkal később már arról írt a Blikk, hogy az orosz Gazprom, a világ legnagyobb földgázkitermelője jelenhet meg a magyar rekordbajnok mögött.
A cég már régóta jelen van az európai futballban, az ukrajnai háború kirobbanása óta azonban a topfutball csapatai inkább kerülik, hiszen nem szívesen kerülnek összefüggésbe az invázióban közvetetten és közvetlenül is érintett vállalattal.
Az FTC július elején jelentette be új mezszponzorát: egy hazai parfümmárka lett a legújabb támogatója. A zöld-fehér mezeken így ezentúl a Superz logója tündökölhet. A cég három éve, 2021 nyarán jött létre. Honlapjukon azt írják magukról, hogy „a Superz Budapest jelenleg Magyarország legnépszerűbb parfümbrandje”. Alapanyagaikat öt kontinens 35 országából hozzák.
„A madagaszkári Ylang Ylangtól a Sri Lankai [sic!] fahéjon át a tájföldi [sic!] trópusi agárfából kinyert oudig, mindent [sic!] illatkomponensünk organikus eredetű és minősített” – mutatja be parfümjei összetevőit a Superz, amelynek adózott eredménye tavaly 306,7 millió forint volt, így nem valószínű, hogy akkora összeget fizetnének a Fradinak, amekkora korábban a Gazprom kapcsán felvetődött.