Elindítanak egy appot a szurkolói aktivitás nyomon követésére, és aki rendszeresen kijár drukkolni, az előnyt élvez majd a jegypénztárnál.
Változtat a Magyar Labdarúgó-szövetség a válogatott meccsekre szóló jegyek értékesítésén, miután az utóbbi időben jelentősen megnövekedett az érdeklődés a férfi A válogatott szereplése iránt, vagyis sokkal többen vásárolnának jegyet a válogatott egy-egy mérkőzésére, mint amennyi rendelkezésre áll.
Az MLSZ közleménye szerint a fenti miatt megújítják a Szurkolói Klubot, és elindítanak egy okostelefonos alkalmazást. Ez
az indulástól nyilvántartja a hűségpontokat, a szurkolói aktivitás és elkötelezettség alapján (pl. részvétel játékokban, szavazásokon, webshopvásárlások), továbbá új szolgáltatásokat tesz elérhetővé (ingyenes névátírás, nyereményjáték, hírlevél stb.). Emellett a szövetség támogatói körének jóvoltából a klubtagság kölcsönös előnyökkel szolgál majd az érintett hűségprogramokban is részt vevő szurkolók számára.
Összességében ez az app az MLSZ szerint a stadionba lépéskor jutalmazni tudja majd a szurkolói elkötelezettséget, a rendszeres válogatott mérkőzésre járást. Kiemelték, hogy a hűségpontok gyűjtésével a válogatott jegyek/bérletek vásárlásakor is előnyt lehet szerezni.
A szövetség minderről hétfőn döntött. Az új rendszer már az első idei jegyértékesítés előtt elindul, a részleteket még az előtt, a közeljövőben közzéteszik.
Az elnökség hétfőn az appról szóló döntés mellett elfogadta a nyári, németországi labdarúgó-Európa-bajnokság szakmai felkészülési programját, a 2024–2025-ös versenykiírásokat, illetve a férfi felnőtt nagypályás labdarúgó-bajnokságok és -kupák versenynaptárát. Utóbbiakban lényegi eltérés nem található a korábbi évekhez képest.