A légitársaság törölte vasárnap esti járatát, az utasokat pedig egy hétfő délután induló gépről tájékoztatták.
Elvileg vasárnap este 19:55-kor indult volna a Wizz Air egy repülőgépe Rómából Budapestre, ám a felszállást előbb eltolták egy órával, majd később a járatot is törölte a légitársaság – írja a 24.hu egy olvasójára hivatkozva. A Wizz Air a törlésen és egy hétfőn 14:30-kor induló gép ígéretén kívül, a portál információi szerint, semmiféle tájékoztatást nem adott az utasainak.
A Wizz Air járataival kapcsolatban az utóbbi időkben szaporodtak meg a panaszok, ezért fogyasztóvédelmi eljárás is indult a légitársasággal szemben, ráadásul a társaság magatartásával szemben felmerült egyik kormányzati kifogás éppen az, hogy a Wizz Air nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén.
Nem a Wizz Air az egyetlen légitársaság, amely ellen a magyar kormány fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett, ilyen a Ryanair is, ott a légitársasággal szemben azt nehezményezte a Fővárosi Kormányhivatal, hogy megtévesztette az ügyfeleit, amikor azt állította, hogy a vállalat az extraprofitadó alanya, holott az a földi kiszolgálást végző cég.
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.