A NUR Travel a koronavírus miatti változásokra reagál, a közeljövőben főleg belföldi vagy autóval elérhető utazásokra építenek.
A koronavírus miatt összeomló turisztikai piac és a külföldi utazások iránti drámai keresletcsökkenés, és a 2021-es szezon bizonytalanságai miatt azonnali átszervezése kezd a Neckermann Magyarország utódja, a NUR Travel, amitől a cég a megújulást várja.
Alkalmazkodva a járvány miatt felgyorsult digitális átálláshoz, az országos értékesítő hálózatában lévő irodáinak számát 2020 év végéig csökkenti, a jövőben az online értékesítésre helyezi hangsúlyt”
- áll a cég közleményében.
“A 2020-as piaci körülmények fundamentális problémákat hoztak az utazásszervezés piacán. A második hullám következtében Európa-szerte meghozott intézkedések természete és időzítése egyértelműen jelezte számunkra, hogy rövid- és középtávon is a piaci helyzet további bizonytalanságával kell együtt élnünk” - mondta Pap Ákos Zoltán ügyvezető.
Ezzel párhuzamosan a NUR Travel a 2020/21-es téli idegenforgalmi szezonra további megrendeléseket nem vesz fel, “a következő hónapokban elsődleges feladatának az árualap teljes megújítását tekintik.”
A megújult lehetőségek alapját egy ideig az az idegenforgalmi és járványügyi intézkedésekkel összhangban a belföldi turisztikai-, és az autóval elérhető európai úticélok fogják képezni a cég kínálatában.