Vállalkozás hvg.hu 2019. december. 05. 12:06

Rászólt a BKK a sofőrökre, hogy ne legyenek bunkók az utasokkal

Indulatosabbak voltak mostanában, de nemcsak az utasokkal, hanem a többi közlekedővel is.

Az utóbbi hetekben több alkalommal is arról értesült a BKK, hogy a járművezetők megengedhetetlen hangnemben kommunikáltak az utasokkal, illetve más közlekedőkkel. Ezt mind a BKK, mind pedig a szolgáltató társaságok határozottan elítélik és szankcionálják – közölte a társaság.

A cég elmondja, hogy a fővárosban több mint 5 ezer járművezető dolgozik, és valamennyiük számára alapvető elvárás, hogy udvariasak legyenek az utasokkal, ezt oktatják is. A sofőrök döntő többsége ennek eleget is tesz – írják. 

Azt is írták, hogy a Budapesti Közlekedési Központ és a járművezetőket foglalkoztató szolgáltatók minden, a járművezetők munkavégzésével kapcsolatos bejelentést külön kivizsgálnak. A BKK ismételten felhívta a szolgáltatók figyelmét, hogy az utasokkal közvetlen kapcsolatban lévő munkatársak, így elsősorban a járművezetők fokozott figyelmet fordítsanak a szolgáltatói magatartás jelentőségére, az utasokkal való kommunikációra, valamint a konfliktushelyzetek kezelésére.

Egyúttal a BKK kéri az utasok segítségét abban, hogy amennyiben nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán (a +36-1-325-5255 éjjel-nappal hívható telefonszámon vagy a bkk@bkk.hu e-mail címen) a konkrét pályaszám/rendszám, valamint időpont megjelölésével.

hvg360 Gyükeri Mercédesz 2024. december. 23. 16:39

Orbán Viktor négy ruhája

Négy nap alatt négyszer volt alkalma nyilatkoznia, évet értékelnie a miniszterelnöknek, Orbán Viktor ezt négyféleképpen tette meg. Milyen volt az európai, a tanítóbácsis, a rutinból lenyomós és a szerepét komolyan vevő Orbán, és mi volt a közös a négy szerepben?