Vállalkozás hvg.hu 2018. október. 25. 14:09

Új plázanevet tanulhatnak meg a budapestiek

Nyugaton szokványos, Magyarországon példa nélküli volt az újrapozicionálás.

A Diófa Alapkezelő Zrt. által kezelt Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap tulajdonában álló EuroPark átépítését februárban kezdte el a KÉSZ Építő Zrt. Kispest egyik legnagyobb bevásárlóközpontja Shopmark néven nyitott újra.

A projekttel Magyarországon először valósult meg olyan bevásárlóközpont-átépítés, ahol a felújítás ideje alatt teljesen bezárták az épületet, amely a féléves rekonstrukciót követően akadálymentesítve, kibővült bérlői- és üzlet kínálattal, számos új márkával tért vissza.

A Diófa Alapkezelő ingatlanbefektetési üzletágának vezetője, Czifra Balázs szerint az újrapozicionálás példa nélküli a magyar piacon, de Nyugaton, ahol már több évtizedes múltjuk van a plázáknak, semmi meglepő nincs abban, hogy egy régebbi bevásárlóközpontot hónapokra bezárjanak és teljesen felújítsanak.

Az átadás az építőipari problémák, teháts az alapanyag- és szakemberhiány miatt két hónapot csúszott. 

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.