Azután, hogy a Puskás Akadémia mezbemutatóját élőben közvetítette a Facebook-oldalán, majd a Góóól!2 című műsorának műsorvezetőjét 2rule-logós kitűzővel díszített zakóba öltöztette, a közmédia sportcsatornája tett arról, hogy a gyerekek is megismerjék Mészáros Lőrincék sportmárkáját.
Az M4 Sport gyerekekről és gyerekeknek szóló, Kisbajnok című műsorának minden riportjába sikerült belecsempészni valamit a 2rule-ról. Először a felcsúti fociakadémia keretein belül működő RealTanoda növendékei kaptak 2rule-mezt, aztán a Vasas paraúszó-szakosztályának sportolóit látták el ilyen márkájú fürdőköpenyekkel. Majd következett egy kérdezz-felelek a kétszeres olimpiai bajnok kardvívó Szilágyi Áronnal – ő és az őt faggató gyerekek is Mészárosék melegítőfelsőit viselték. Végül az ugyancsak kétszeres olimpiai aranyérmes Vári Attila volt vízilabdázó pécsi pólóklubjához látogatott el a stáb, az ott készülő fiúknak pedig 2rule-pólót ajándékozott.
Műsorvezető zakóján bukkant fel a 2Rule-logó
Sasszemű néző szúrta ki.
Aztán az is kiderült a műsorból, hogyan és hol készülnek a felcsúti NB I.-es focicsapat "hazai tervezésű és egészen egyedi kivitelezésű" mezei és melegítői. A 2rule kecskeméti varrodájának vezetője megmutatta: szó sincs itt tömeggyártásról: a bevallottan török és kínai import anyagokból készülő szereléseket néhány varrónő szabja, varrja és logózza fel.
Az ilyen körülmények között gyártató 2rule-lal – aminek arca a német labdarúgó-bajnokságban szereplő Hertha BSC vezetőedzője, Dárdai Pál – három NB I.-es futballcsapat és a Magyar Vívószövetség szerződést kötött. A márka megjelenését beharangozó sajtótájékoztatón a 2rule-t piacra dobó Magyar Sportmárka Zrt.-nek a vezetője és 30 százalékos tulajdonos, Kővári Ágnes azt mondta: az a céljuk, hogy rövidesen már a magyar olimpikonokat is ők öltöztessék.
A sportcsatorna műsorát itt lehet végignézni.
Update: Cikkünk korábbi változatában az szerepelt, hogy a Magyar Sportmárka Zrt. a Magyar Paralimpiai Bizottsággal is szerződést kötött, ez azonban nem történt meg.