Nehéz feladat lehet kidolgozni a stratégiát, miként kerüljön be a paksi bővítés az országos és a helyi médiába, 58 millió forintot kap érte Rogán Antal szomszédja.
Újabb, a paksi atomerőmű bővítéséhez kapcsolódó közbeszerzést szúrt ki az Mfor.hu. Ezúttal nem az építkezésről van szó, hanem mindennek a kommunikációjáról. A pályázat szerint a feladat az, hogy megtervezzék, hogyan kaphat minél több helyet a bővítés témája az országos, a regionális és a helyi médiában.
Nem mintha annyira nehéznem tűnne az ügy, már csak azért sem, mert egy állami beruházás meghirdetésére mindig ott lesz az országos állami média, de valószínűleg Mészáros Lőrinc és Andy Vajna, vagy épp Habony Árpád újságjainál is el lehet költeni néhány milliárdot erre. A paksi bővítés ráadásul különösebb reklámra sem szorul, mert azt a kormány már eldöntötte, hogy lesz építkezés, az olvasók pedig csak a legritkább esetben szokták egy-egy reklám hatására eldönteni, hogy mostantól paksi energiát használnak.
De a megbízásra így is elköltenek 57,7 millió forintot. A győztes pedig a Network 360 Reklámügynökség Zrt. és Affiliate Network 360 Kft. konzorciuma. Mindkettő Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cége. Csetényi 2010 és 2014 között az állami szféra legtöbb kommunikációs közbeszerzését nyerte, és az előző kormányzati ciklusban is több milliárd forintért dolgozhatott.