Vállalkozás hvg.hu 2018. március. 17. 16:12

Nagyon ráfázott a Snapchat a Rihannával viccelődő, kínos reklámja miatt

Az áldozathibáztatást sugalló, szexista reklám annyira félrement, hogy a Snapchat piaci értéke a tőzsdén majdnem egymilliárd dollárral csökkent.

Elég nagy botrányt kavart a Snapchat legutóbbi reklámja, amely egy hajszálnyit sem volt hajlandó tudomást venni a #metoo mozgalom által felkorbácsolt közhangulatról. A reklám céljából megjelent app lényege annyi, hogy feldob egy kérdést, hogy a felhasználó mit választana: inkább megpofozná Rihannát vagy megütné Chris Brownt? "Slap Rihanna or Punch Chris Brown?" - szól a kérdés. Hogy mindenki értse: azért erről a két celebről van szó, mert 2009-ben Chris Brown súlyosan bántalmazta akkori barátnőjét, Rihannát, évekig jártak bíróságra is emiatt.

Rihanna érthető módon teljesen kiakadt az appon, azzal vádolta meg a Snapchatet, hogy egy szándékosan az áldozatot hibáztató reklámot hoztak létre ezzel. Ezt követően a Snapchat elnézést kért, és hozzátették, hogy a reklámnak soha nem szabadott volna megjelennie a közösségi szolgáltató felületén.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.