Inkább legyen konzerv, csak adják gyorsan – ezt várják az amerikaiak a McDonald'stól.
Friss marhahúspogácsákkal igyekszik emelni hamburgerei színvonalát a McDonald's Amerikában. A céget igazgató Steve Easterbrook a kézműves luxushamburgerek jelentette konkurenciával szeretné felvenni a harcot, ennek jegyében vezette be a friss negyedfontos húspogácsákat.
Az eredeti negyedfontos burger fagyasztott, elősütött hússal készült, és a visszajelzések szerint a friss pogácsa valóban finomabb és szaftosabb.
Ám úgy tűnik, a gyorséttermek közönségét jobban érdekli a kiszolgálás sebessége. A mérések szerint a McDonald's autós egységeiben átlagosan 208,2 másodperc alatt teljesítenek egy megrendelést, míg a Burger King, a Dunkin Donuts, a KFC és a Wendy's átlaga 169 másodperc.
A várakozásra pedig rosszul reagálnak a vevők. Az Egyesült Államokban a McDonald's forgalmának 70 százalékát az autós éttermek adják, ahol türelmetlenebbek a fogyasztók, mint a beülős egységekben. Így a cég kettős szorításban kénytelen manőverezni, mert míg az újabb piaci szereplők egészségesebb és minőségibb ételekkel szorongatják, a hagyományos közönsége a jelek szerint nehezen bír magával, ha három percnél többet kell várnia.
A piackutatás folyamatos, az egyik lehetséges megoldás az lehet, ha sikerül megtalálni a módját annak, hogy a friss húspogácsák gyorsabban készüljenek el.
(qz.com)