Vállalkozás MTI 2017. június. 08. 19:04

Arattak az áruházláncok: örülhet a Háda és a Decathlon

Átadták az idei Év internetes kereskedője díjakat.

A tizenegyedik alkalommal rendezett megmérettetésen közel 400 jelölt cég közül hirdettek nyerteseket kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában – közölte a főszervező Ecommerce Hungary.

A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop.hu lett. Második helyen végzett a Petissimo, harmadiknak pedig az Okosjátékot választották. A nagyvállalati kategóriában az innovatív Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G'Roby végzett. 

Az Év internetes kereskedője díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői, a Next Wave Europe Kft., a Testbirds Kft., a GoodID és az eNET Kft.