A BrewDog nevű skót sörfőzde egészen bizarr jutalmakkal szeretné rávenni fogyasztóit, hogy fektessenek a cégbe. A mókusokból és nyulakból preparált üvegtartó nem mindenkinek nyerte el tetszését. Sőt.
A BrewDog nevű főzde, miután meghódította az európai sörfogyasztók szívét, most az Egyesült Államokba készül megvetni a lábát. Ezt részben fogyasztóinak pénzéből szeretné finanszírozni, akiket különleges kedvezményekkel és ajándékokkal csábít arra, hogy vásároljanak részesedést a cégből. Az egyik speciális ajándéknak az elgázolt állatok teteméből készült üvegtartókat szánták.
A valóban bizarr ajándéktárgyakat azonban nem igazán üdvözölték a fogyasztók, sőt, a vegán közösség petíciót indított, hogy vegyék vissza a vegán jelzést a sörfőzdétől. Ugyanis a sörfőzdének több söre is vegán termék, de a petíció indítói szerint a cég "különleges ajándéktárgyaival" bizonyította mennyire elkötelezett. A sörfőzde akciójára a 444.hu hívta fel a figyelmet.
Így kovácsolhat előnyt a negatív kommentekből
Mindenki ismeri a közhelyet: a negatív reklám is reklám. De mégis miként lehet jól kijönni egy, a cégét szapuló kommentből? Mutatjuk.