Túl közel volt a sör az építkezésen használt gépekhez.
Az Egyesült Királyságban betiltották a TradePoint nevű munkaközvetítő és a Carlsberg sörgyár egyik reklámfilmjét – írja a The Guardian. A hirdetésben Stuart Pierce egykori angol válogatott focista egy sofőrt játszik, aki a várt szállítmány helyett egy nagy láda sört visz egy építkezésre. A munkások először tiltakoznak, hogy a csomag nem az övék, ekkor azonban előtűnik Pierce és kinyitja a ládát, a dolgozók nagy örömére.
A reklám kapcsolódott az idei foci Eb-hez, a címe is az, hogy „Ha a Carlsberg cserél” – ezúttal focista helyett árut. A munkások a szállítmánycsere örömére neki is állnak focizni, azt azonban nem mutatják, hogy a sört elkezdenék meginni.
Az Advertising Standards Authority egy civil szervezet beadványa alapján azonban megvizsgálta a spotot, és betiltotta. A kifogás szerint a hirdetés nagy mennyiségű alkoholt köt össze az építkezésen veszélyes gépekkel.
Ettől a székely sörreklámtól kifekszik, az tuti!
Nagyon úgy néz ki, hogy a székelyek megcsinálták az év sörreklámját. A Csíki sör szpotjában van minden, ami kell: Hegy, templomtorony, szekér, bajusz, turulmadár, patak vize, na meg a sör. Meg persze medve is.
A TradePoint hiába érvelt azzal, hogy a sörfogyasztást nem mutatják, de nem is ajánlják az építkezéseken, sőt a munkások a bontatlan söröspakkokkal indulnak haza – a reklámot elmeszelték.