A magyar csapat 33 ezer dollár támogatást kapott és lehetőséget arra, hogy fél évig a világ egyik legnagyobb startup központjában, a Startup Chilében fejlessze online meeting jegyzetelő szoftverét, amit nemrégiben pont egy dél-amerikai cég koppintott le egy az egyben.
Az opp.io egy online meeting jegyzetelő szoftver, amely a céges megbeszéléseken elhangzó feladatok kiosztásában és utánkövetésében segít a csapatoknak és a menedzsereknek. A piacon egyedülálló módon lehetővé teszi, hogy a felhasználók jegyzetelés közben, kattintgatás nélkül hozzanak létre és osszanak ki feladatokat. Ezzel hatékonyabbá válik a munka, és a menedzser nyugodtan alszik, mert tudja, hogy a feladatok nem vesznek el, ráadásul csökken a feladatok utánkövetésével járó email forgalom is – írja az Insiderblog.
A blog szerint világszinten is egyedülálló, hogy az opp.io olyan feladatkezelő és projekt menedzsment szolgáltatásokkal integrálódik, mint a tavaly a Microsoft által felvásárolt Wunderlist, a globálisan legnépszerűbb Trello és az Asana. A szoftvert máris olyan cégek használják, mint a Graphisoft, az Eu Edge és a nemzetközileg terjeszkedő Statzup.
A projekt most újabb fontos mérföldkőhöz érkezett, a világ egyik legnagyobb startup versenyén a Startup Chile-n több ezer induló közül, egyetlen magyarként sikerült bekerülniük a szűk díjazott körbe. “Nagyon örülünk a Startup Chile által biztosított lehetőségnek, mivel így alkalmunk nyílik nemzetközi közegben is megmérettetni, és látni, hogy az opp.io mire is képes, hova tudunk eljutni.” – mondta el Borgulya Gergely tulajdonos és társalapító, aki fél évig személyesen képviseli majd Santiagoban a céget.
A magyar cég dél-amerikai sikere azért is érdekes, mert korábban pont egy brazíliai cég koppintotta le terméküket, aminek egyébként akkor nem nagyon borzolta az ötletgazdák kedélyeit, sőt, azt mondták: „Ha valamit érdemes lemásolni, az azt jelenti, hogy felkeltette mások érdeklődését, ami jó.”
Ellopták az ötletét? Örüljön neki!
Egy dél-amerikai társaság lekoppintotta egy ígéretes magyar cég fejlesztését. Megkérdeztük a tulajdonost, mit tehet ilyenkor az ötletgazda.
A cég másik alapítója és tulajdonosa, Bujdosó Attila a következő időszak céljai kapcsán megjegyezte: “A program során az a célunk, hogy kiépítsük az online értékesítési csatornáinkat, növeljük a felhasználóink számát, és globális jelenlétre tegyünk szert. Célkitűzésünk, hogy a jövő év elejéig a béta fázisból eljussunk az indulásra késztermékig.”
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!