Vállalkozás hvg.hu 2016. február. 05. 17:08

Közeleg a legendás magyar szopogatnivaló eladása

A Negrót gyártó cég jelentős tőkecsökkentéssel fordul rá a márka eladására.

Nagy tőkecsökkentést hajtott végre a legendás magyar cukorka, a Negro gyártója. A Mondelez Hungária Kft. január 12-én a társaság törzstőkéjét 6,979 milliárdról 1,5 milliárd forintra szállította le – írja a napi.hu.

A portál szerint a lépés összefügg a cég korábbi bejelentéseivel. Novemberben közölték, hogy 2016 elejétől elkezdik árulni a Negrót, vele együtt a győri gyártóüzemet is eladnák. A tervekről a hvg.hu is beszámolt: amíg nem jelentkezik vevő, továbbra is gyártják Győrben a cukorkát, míg a másik fontos termék, a Halls család gyártását Lengyelországba telepítik 2016 második felében.

hvg.hu

A vállalat szerint a Negro nem illeszkedik a globális növekedési terveikbe.

Az elsősorban snackeket gyártó vállalat inkább a húzómárkákra koncentrál majd a jövőben.

A győri üzemben, ahol a Negrót is gyártják, összesen 83-an dolgoznak. 59 saját, 19 kölcsönzött munkásuk és 5 portásuk van. A cég egyelőre úgy számol, hogy csak 17 embert kell elküldeni a Halls gyártásának áthelyezése miatt.
Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.