Az ügyfeleknek csak kis része jelezte, hogy nem ért egyet a távközlési tarifák július elsejével hatályos emelésével – közölte a Világgazdaság, amely szerint így az érintett két nagy cégnek, a Telenornak és a Magyar Telekomnak nem kell pótlólagos forrás után néznie.
Az érintettek töredéke, körülbelül százezer ügyfél mondott nemet a Magyar Telekom és a Telenor július 1-jei díjemelésére – értesült a VG. A két cég a lap szerint üzleti titokként kezeli a számokat, ezért az sem derülhet ki, hogy ez az eredmény mennyiben van összhangban a várakozásaikkal.
Az viszont a beszámoló szerint valószínűsíthető, hogy miután viszonylag kevesen mondtak nemet a távközlési cégek díjemelésére, a társaságoknak nem kell pótlólagos források után nézniük ahhoz, hogy betömjék a lyukat – ami akkor keletkezett volna, ha az ügyfelek a cégek terveihez képest nagyobb számban mondtak volna nemet.
A Telenor ügyfélszolgálatai előtt június végén kígyózó sorok és a Magyar Telekom üzleteiben várakozók száma alapján másra lehetett számítani – bár a VG hozzátette, a két cég együttesen több mint nyolcmilliós ügyfélszámához, de még az érintett mintegy négymillió előfizetőhöz képest is elenyésző lehetett az üzletekben várakozók száma, de ez az ügyfélszolgálaton tömegjeleneteket okozott.