Vállalkozás hvg.hu 2015. július. 21. 08:44

Látta a sorokat a Telenornál vagy a Telekomnál? Akkor ez meglepheti

Az ügyfeleknek csak kis része jelezte, hogy nem ért egyet a távközlési tarifák július elsejével hatályos emelésével – közölte a Világgazdaság, amely szerint így az érintett két nagy cégnek, a Telenornak és a Magyar Telekomnak nem kell pótlólagos forrás után néznie.

Az érintettek töredéke, körülbelül százezer ügyfél mondott nemet a Magyar Telekom és a Telenor július 1-jei díjemelésére – értesült a VG. A két cég a lap szerint üzleti titokként kezeli a számokat, ezért az sem derülhet ki, hogy ez az eredmény mennyiben van összhangban a várakozásaikkal.

Az viszont a beszámoló szerint valószínűsíthető, hogy miután viszonylag kevesen mondtak nemet a távközlési cégek díjemelésére, a társaságoknak nem kell pótlólagos források után nézniük ahhoz, hogy betömjék a lyukat – ami akkor keletkezett volna, ha az ügyfelek a cégek terveihez képest nagyobb számban mondtak volna nemet.

A Telenor ügyfélszolgálatai előtt június végén kígyózó sorok és a Magyar Telekom üzleteiben várakozók száma alapján másra lehetett számítani – bár a VG hozzátette, a két cég együttesen több mint nyolcmilliós ügyfélszámához, de még az érintett mintegy négymillió előfizetőhöz képest is elenyésző lehetett az üzletekben várakozók száma, de ez az ügyfélszolgálaton tömegjeleneteket okozott.

hvg360 Köves Gábor 2024. december. 04. 19:30

Jean Reno a HVG-nek: Visszavonulni? Magát a szót sem értem

Már magyarul is olvasható a világhírű francia színész első regénye, az Emma. Jean Renóval a Luc Bessonnal közös múltról, Natalie Portman ellenérzéseiről, egy tehetséges pingvinről, egy vaginába rejtett memóriakártyáról és Robert De Niróról is beszélgettünk.