Vállalkozás MTI 2015. április. 22. 10:33

Új beszállítóknak csinál roadshow-t a Lidl

Folytatja két évvel ezelőtt elindított programját a Lidl, és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító magyar termelőket – ezt közölte a társaság szerdán.

Az áruházlánc április 28-a és május 12-e között négy városban, Miskolcon, Szegeden, Székesfehérváron és Győrben tart rendezvényeket, ahol az érdeklődők információkat kaphatnak a beszállítói csatlakozás feltételeiről.

Az elmúlt két évben 154 új magyar taggal bővült a Lidl beszállítói hálózata, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya 60 százalék fölé emelkedett – közölte az áruházlánc hozzátéve, hogy a további potenciális beszállítók felkutatására most rendezvénysorozatot indítanak.

Míg 2013-ban mintegy 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra már 321 beszállító 2519 terméke – idézik az erről szóló közleményben Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.

A vállalkozások a belföldi megjelenés mellett bekapcsolódhatnak az áruházlánc nemzetközi hálózatába. Két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl-vásárlói.

A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Mára már több mint 160 áruházat nyitott és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.