A jelenleg Veszprémben működő ügyfélszolgálat részben a romániai Brassóba, részben Budapestre költözik. Az áttelepítést leépítéssel oldják meg, valamint azzal, hogy a lemorzsolódók helyére nem vesznek fel új munkaerőt. A sokat tűrt UPC-ügyfeleknek gyorsabb ügyintézést ígérnek.
Hamarosan Romániában csörög majd a telefon, ha a UPC ügyfélszolgálatát hívjuk. Az ügyfélszolgálat egy részét 2015 folyamán fokozatosan Brassóba telepítik – közölte a cég az Indexszel.
A cég tapasztalatai alapján Romániában is hasonló képzettségű és minőségű munkaerő áll rendelkezésre, de költséghatékonyabb módon tudják működtetni a részleget.
Az áttelepítést részben leépítéssel oldják meg, részben azzal, hogy a lemorzsolódók helyére nem vesznek fel új munkaerőt. Az átszervezés néhány tucat munkatársat érint.
A telefonos ügyfélszolgálat részben már most is Brassóból működik, a jelenleg Veszprémben működő egységet pedig Budapestre költöztetik. A veszprémiek közül a legjobbaknak felajánlják a budapesti állást vagy a távmunka lehetőségét, vagy más szervezeti egységnél jelentkezhetnek megüresedő pozíciókba.
Az átszervezés oka "a hatékonyság növelése és az ügyféligények gyorsabb és jobb kiszolgálása" a UPC hivatalos közlése szerint. Arra számítanak, hogy a felszabaduló erőforrásokat "az ügyféligények magasabb szintű kielégítésére tudják átcsoportosítani".
Az ügyfeleknek azt ígéri a cég, hogy a Romániába költöztetett ügyfélszolgálat gyorsabban és rugalmasabban tudja majd kiszolgálni igényeiket. A UPC mostani szolgálatása tényleg javításra szorul, időnként 40 percet is várakoztatják a klienseket.