A Facebook jelenlét egyre többe kerül a cégeknek, hiszen egyre kevesebb embert érnek el ingyen, egy felmérés szerint azonban hajlandóak fizetni a hirdetésekért.
A Facebook már évek óta egyértelműen elkezdte abba az irányba terelni a céges oldalgazdákat, hogy fizessenek a hirdetésekért a nagyobb elérés érdekében. Egy felmérés - ami 183 kisvállalkozás és egyéni vállalkozó megkérdezésével készült - azt mutatja, hogy a növekvő hirdetési költségek ellenére sem csökkent azoknak a cégeknek az aránya, akik szerint megéri a Facebookon hirdetni. Mark Zuckerberg ingyenes elérés csökkentő stratégiája láthatóan bejött. A vállalkozások ugyanis egyre rendszeresebben hirdetnek a Facebookon, és egyre több pénzt utalnak a közösségi hálózatnak - írja a facebooktippek.hu.
A Facebook ugyan vesztett varázsából, de a cégek szempontjából ez nem feltétlenül hátrány - hiszen így is félelmetesen sok felhasználója van – egyszerűen csak már nem egy hype-olt eszközt látnak benne, hanem a mindennapi operatív tevékenységek közé felvett marketing eszköznek. Mindemellett a cégek egyre jobban ismerik a többi közösségi hálózatot is: a Google pluszon, a LinkedInen és az Instagramon egyértelműen többet kommunikálnak, a YouTube és a Pinterest aktvitásuk nagyjából változatlan, a Twitter és a Foursquare jelenlétük pedig jelentősen csökkent.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.