Képzelje el, hogy pár hét múlva kiürül a kassza, és nyilvánvaló, hogy cége szolgáltatásai a kutyának sem kellenek. Hogy lesz ebből happy end? Megmutatjuk!
A BodyShopBids egy olyan telefonos applikáció, amely a bajba jutott autósoknak nyújt segítséget. A tulajdonosnak el kell küldenie egy fotót az összetört járművéről, a cég pedig felbecsüli a kár értékét, és információkat nyújt a javíttatáshoz. A cégalapító, Brad Weisberg 2011-ben néhány hétre volt a teljes pénzügyi csődtől, és minden erőlködése ellenére, nem működött üzleti elképzelése: nem használták az applikációt. Az egyik legnagyobb probléma az volt, hogy a legtöbben elég ritkán törnek autót, így nem igazán voltak elégedett visszatérő kliensek.
„Mindent megpróbáltam, az összes autósnak adtam egy szórólapot, akinek a kocsiján akár csak egy horpadást láttam, egyszer még két, frissen karambolozott vitázó embernek is ajánlottam magunkat, akik döbbenten csodálkoztak rám” – bizonygatta Weisberg, hogy ő tényleg mindent megpróbált, de hiába. Mikor már nem tudta fizetni alkalmazottjait, biztosítási társaságok kongresszusaira járkált, és autóbiztosító cégeket próbált megnyerni az ügynek. Ezeken a rövid tárgyalásokon egyvalamiről megbizonyosodott: a biztosítók technológiai fejlettsége siralmas. „Hosszú évek munkájára lett volna szükségük, hogy fejlesszenek egy olyan alkalmazást, amilyen a BodyShopBids volt” – mutatott rá Weisberg, aki tudta, hogy ha valahogy el tudja érni, hogy a társaságok az ő alkalmazását használják, máris több tízmillió ügyfele lesz.
Gyorsan megváltoztatta az alkalmazás nevét Snapsheetre és elkezdte a technológiát közvetlenül a biztosítótársaságoknak árulni, akiknek ügyfelei minél előbb szerettek volna túlesni összetört autóik kárbecslésén, anélkül, hogy a helyszínen várják a társaság munkatársát.
A Snapsheettel az ügyfeleknek elég csak 6-10 képet küldeni a balesetről és három órán belül kapnak egy kárbecslést, és autószervizek ezrei közül választhatnak. Az elmúlt évben a céghez több mint 100 ezer igénylés érkezett a legnagyobb biztosítókon keresztül, a növekedés pedig évi 450 százalékos. „Meg voltam győződve róla, hogy a BodyShopBids egy világmegváltó ötlet és biztosan be fog robbanni. De ha ragaszkodtam volna hozzá, akkor nyilvánvalóan a tönk szélére kerültem volna, és ma nem lenne egy jól menő cégem” – tette hozzá Weisberg.
via Business Insider
Az Ön cége sikeres? Ossza meg velünk sikertörténetét, és mi megírjuk! Kérjük adja meg elérhetőségeit, hogy megkereshessük.